•   Habrovanský zámek

  • Hlavní strana
  • Úvod
  • Chráněné bydlení Vyškov
  • O poskytované službě
  • Stížnosti

Stížnosti

 

STÍŽNOSTI

Způsob podávání a vyřizování stížností upravuje vnitřní předpis č. 7 – Stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby.

 

Jako stížnost evidujeme a řešíme jakékoliv vyjádření nespokojenosti se způsobem poskytování nebo kvalitou služby.

 

          

Forma stížnosti, připomínky, podnětu.

  1. a) ústní
  2. b) písemná
  3. c) elektronická
  4. d) telefonická
  5. e) anonymní – písemnou formou na adresu Habrovanského zámku, nebo lze použít schránku důvěry, umístěnou u vchodových dveří 1 patro a v suterénu – chodba.

Kontaktní adresa: 9. května 808/14, 682 01 Vyškov

 

 

Osoby (instituce) oprávněné vznést stížnost, připomínku, podnět.

  1. a) klient, kterému je poskytována služba
  2. b) klientem zvolený zástupce
  3. c) rodinný příslušník, nebo soudem stanovený opatrovník, podpůrce klienta, osoba blízká, osoba zmocněná klientem,
  4. d) klíčový pracovník, jiný pracovník služby
  5. e) organizace a instituce zabývající se ochranou lidských práv
  6. f) veřejnost

 

Stížnost se podává ve lhůtě do jednoho roku ode dne, kdy nastala skutečnost, která                             je předmětem stížnosti.

 

Kdo stížnosti přijímá a dále je zpracovává:

  1. vedoucí služby
  2. ředitelka

Tito kompetentní pracovníci Vaši žádost zaevidují, zprostředkují Vám její vyřízení                                  a písemné vyjádření.

 

Lhůta k vyřízení stížnosti:

Každá stížnost je řešena v termínu do 30 dnů od podání stížnosti.